Upp och ner

En effektisv dag igår som gick helt och hållet till spexet. Jag behövde inte riktigt oroa mig för att få mn vardagsmotion så mycket som vi bar runt och hade oss. Nu sitter jag åter igen vid frukostbordet och hinkar i mig kaffe och ska snart bege mig till Hörby och pappas jobb där jag och Pågen ska måla väggar idag. Kommer nog hem någon gång inatt igen.


Bilder från öresundsbron igår. En soluppgång (höger) och en solnedgång (vänster).

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer