Sovdags

Den nya designen är nu lanserad och jag är meganöjd! Jag ska fylla flikarna "Läsvärt" och "mina mål" i toppmeyn så fort jag kan.

Tanken är att fliken "Läsvärt" ska vara ett ställe där jag samlar mina favoritinlägg, framförallt från andras bloggar. Vet ni några sådana inägg som är riktigt läsvärda får ni mer än gärna tips mig så lägger jag in dem där om jag håller med.

Jag har även gått igenom mitt arkiv lite smått och sorterat in en hel del i mina nya kategorier. Tanken är att antalet kategorier kommer öka för att det ska bli lättare att följa en viss utmaning eller en speciell resa eller liknande.

Men nu tycker jag att klockan är så pass mycket att det är dags att sova. Måste trots allt fortsätta plugga imorgon. Då ska jag även prata om den underbara plankan vi åt idag.

Just det! Ser ni inte den nya designen test att trycka F5

1 Carro:

skriven

vad har du för webbläsare?



för mig ser det dessvärre helknasigt ut, saker hamnar utanför "bloggen", det är en jättestor röd box under headern & lite sådär. vet att det kan skilja från webbläsare till webbläsare! :/

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer