Solsken

Det här med att komma upp på morgonen är verkligen inte min starka sida. I alla fall inte om jag inte måste upp. Som idag, jag satte klockan på 8 mest för att jag tyckte det vore bra att gå upp då. Men jag stängde av klockan och sov till halv tio istället. Det som stör mig mest är att jag älskar mornar. Att vara uppe tidigt utan att vara stressad är egentligen så underbart. Jag lyckas bara inte ta mig upp. 

När jag väl vaknat så tog vi en promenad med hunden i solskenet och nu sitter jag med en god frukost framför mig. Fil blandat med kesella, frusen mango, blåbär, russin, solrosfrön,pumpakärnor och mandlar. Skönt med en ledig dag såhär efter tenta.

1 Anonym:

skriven

åh vilken söt hund du har :)

2 EmelieMaria - träning&annat:

skriven

Vilken underbar jacka ! :D

3 Sara:

skriven

Låter precis som mig! Jag älskar också mornar och att kunna vara uppe och göra massa saker man ska utan att vara stressad :) Dessvärre sover jag gärna också...

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer