Sammanfattning av månadsmålet januari

Januaris sista dag är här. Den är iskall, men solen har strålat hela dagen. Jag började dagen med att gräva fram ett par gamla jeans ur garderoben. Och jag ser de som ett riktigt kap, men det kanske bara är jag?

Under dagen har jag funderat mycket på februaris månadsmål. Ni kanske minns att mitt nyårslöfte gick ut på att jag skulle ha ett mål varje månad. Under januari skulle jag Yoga varje dag. Det gick bra första halvan av månaden och det gjorde under för min kropp. MEn när jag väl brutit det en gång så blev det väldigt lätta att bryta det igen och jag misslyckades.

De två saker jag tar med mig från Januariutmaningen är:

1. Yoga är najs! Jag ska försöka få in mer yoga i min vardag och ska även försöka mig på att gå på yogapass på gymmet.

2. Fortsätt även om man missar en dag eller två. Ge inte upp bara för att "det redan är förstört". Det är aldrig för sent att börja om på nytt.

Vad man mer kan säga om januarimålet är att jag tycker det är väldigt intressant hur det helt plötsligt blivit en grej att nästan alla hälsobloggar nu i februari ska köra en 30 dagarsyoga challenge... Jag vill ju tro att jag inspirerat, men det känns lite väl naivt att tro det var min idé. Är väl mest intressant hur man kan komma på precis samma idéer bloggare emellan. Vi får väl bara hoppas på att alla andra bloggare klarar av att följa det bättre.


Mina nya snygga gamla jeans.

Februarimålet presenteras inatt eller imorgonbitti. Stay Tuned!
1 Charlotte:

skriven

Vilka snygga jeans och vilken booty!

2 Charlotte:

skriven

Vilka snygga jeans och vilken booty!

Svar: haha, tack. Det var ett väldigt gammalt inlägg du trillat in på
Josefin Sjöberg

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer