Längden

Jag har sista tiden fått en del frågor angående hur lång jag är. Jag antar att det har å göra med att jag precis presenterat min vikt här på bloggen. Så innan jag somnar svarar jag på det med en bild.



Imorgon kommer Februarimålet upp
1 EmelieMaria - träning&annat:

skriven

Hihi själv är man pluttig på 164 cm ;D



sv; yes jag vet jag går alltid till frisör och fixar håret, annars slutar det oftast i katastrof! Min mamma skulle hjälpa mig bleka hela håret en gång och stoppade folie runt hela huvudet tätt tätt så det började nästan brinna i huvvet!!! Hahah fick ut och slänga mig i snön och då lät det som som man häller vatten på nåt varmt.. icke bra så jag håller mig till frisören ;D

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer