Helgen i stugan

Nu är jag hemma efter helgens lilla tripp, men är snart på väg bort igen. Helgen gick över förväntan. Fredagen spenderades med spel och utan både socker och alkohol. Jag gick och la mig relativt tidigt för att på lördagmorgon sticka ut åp en runda i solskenet. Det blev 5 km i lugnt tempo och när jag kom tillbaka körde jag igenom min yoga innan jag duschade. Väl klar med det hade de andra fortfarande inte vaknat. Under eftermiddagen var det lång skogspromenad som gällde och kvällen bjöd sedan på några öl och mer spelande.

Stugan låg precis i skogsbrynet och utsikten var fantastisk. När vi kom dit höll solen på att gå ner och det var såhär fint

1 EmelieMaria - träning&annat:

skriven

Vad mysigt det låter! :D

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer