Godisbebis

Just det ja, the downside of candy... Min mage blir bubblig och gasig och jag får en liten godisbebis i den... Eller ja, jag tror det är två bebisar. Tvillingar.



Översta bilderna spänner jag magmusklerna, understa bilderna slappnar jag av och spänner ut magen. Ganska stor skillnad.... Och ja, jag beöver köpa nya sporttoppar att sova i. de gamla börjar bli lite väl sladdriga nu...
1 Carro:

skriven

jag blir PRECIS likadan!

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer