Första januari

Första Januari. Hela sveriges soffliggar- och pizzaätardag. Och jag är inte annorlunda. Dock planerade vi denna dag redan igår, så det jag tuggat i mig mest är nötter (pistage) och några lakritsnappar. Vi gick och handlade redan igår och köpte på oss allt vi ville ha idag men lite mer planerat än vad det blir när man går in i affären bakfull. När vi beställde mat så tog jag en sallad istället för pizza. Dock hade de tyvärr dränkt den i sås. Trots det blev mättnadskänslan mycket skönare än om jag klämt i mig pizza. Vi har tittat på Kalle och chokladfabriken, 10 orsaker att hata dig och har även hunnit med en runda in till stan för att hämta hunden.


Som ni ser på bilden till vänster fastnar inte jag på bild idag... så ni får en från igår till höger.

Resten av kvällen kommer spenderas med mer film, melon och nötter. Även lite pyssel inför det nya året.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer