Före

Som jag skrev i mitt förra inlägg ska jag imorgon börja en vecka där jag lägger fokus på att välja rätt. Det kommer inte vara någon extrem mathållning eller extrem träning bara bra val. Den senaste veckan har jag gått upp drygt 2 kilo på grund av att jag ätit fel och utebliven träning. Jag är mycket medveten om att det framförallt är vätska, men jag tyckte det kunde vara intressant att se hur en vecka kan påvera kroppen.

Så nu är både invägning och förebilder tagna. Ni får en tjuvkik på bilderna, de presenteras mer i sin helhet om en vecka med efterbilderna.

VIKT: 65,7 kg


Förebilder inför bra-val-veckan
1 EmelieMaria - träning&annat:

skriven

Veckan kommer gå galant tror jag!! :)

2 Pierre:

skriven

Låter vettigt. Jag har försökt dra ner mycket mycket på godis och alkohol nu på sistone (inte tillräckligt då någon öl slunkit ner men blivit bättre) samt även portionerna, storlek och innehåll. Det tillsammans med träning har gjort en del resultat på kort tid. Så kör hårt!

3 edison:

skriven

Du ser ju jattefin ut. Hur lang ar du engentligen? Har aldrig tankt pa det :p Det ar svart att fa in allt det vet jag med, men jag tycker vi ar duktiga som forsoker och anstranger oss for att vara kroppar ska ma bra! Det ar mer an vad de flesta gor.

4 Mikaela:

skriven

Snygg kropp!:) Hur lång är du? Jag tänker bara att jag som väger 52 kg till mina 167 cm inte har en helt olik kropp från din.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer