Energiboostande morgon

En morgonpromenad, morgonyoga och frukost senare sitter jag här vid matbordet, nyduschad och njuter av mitt kaffe. Jag känner mig lugn och balanserad. När jag druckit upp kaffet och surfat klart tar jag en kopp kaffe till och börjar repetera det sista inför tentan. Det hade varit så underbart om jag klarade den...

Det var någon som undrade vad det är jag pluggar (nej det var det inte, ne det låter mycket coolare att säga så). JAg läser till Civilingenjör i maskinteknik med produktionsinriktning. "Jaha, vad blir gör man då" undrar väl ni? Min plan är att jobba med produktionslinjer i fabriker och optimera dem och minska förluster och brister. Spännande va?

Tentan jag skriver i eftermiddag är matematiskstatistik. En kurs jag läste för 2 år sedan, men inte har skrivit någon tenta på. dessvärre gick jag på ungefär tre föreläsningar också, så jag har fått läsa in allt nu i efterhand. Men jag tycker faktiskt det har gått förvånansvärt bra.



Håll tummarna för mig

Ska även passa på att välkomna alla nya läsare hit, jättekul! Hur har ni hittat hit?
1 Madde:

skriven

Hej!! Vilken fin blogg du har! Skönt att du jobbar så mycket för kroppen. Inspirerande! Hur tusan är det nu för tiden?

(blir ju arg ;D om du inte minns var ifrån jag kommer men det var ett tag sedan så - MALTA!)

2 Josefin:

skriven

Men Madde, det e klart jag minns dig. hur skulle jag kunna glömma? ;)

3 EmelieMaria - träning&annat:

skriven

Spännande utbildning! Var läser du nånstans? :D Jag hittade hit genom peppgruppen på facebook hihi ;D

4 Elena:

skriven

Jag hittade dig genom en annan blogg. :)

5 Julia:

skriven

Lycka till med tentan! och jag hittade hit via Dessis kommentarsfält.

6 Emelie:

skriven

Genom facebookgruppen om kickstart :)

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer