Då fortsätter vi



En stärkande frukost och några koppar kaffe, sen är det bara att köra. Tentaplugg av matematisk statistik är det som gäller även idag. Blir en paus för Yoga lite senare och kanske även en cirkelträning för magen.

Simma lugnt
1 Vic:

skriven

Åhh, det är så tråkigt att sitta inne och plugga hela dagarna! Mitt nya favoritmellanmål är keso, saltade&rostade mandlar och vindruvor. Låter som en jättekonstig blandning, men det hela går på något sätt upp i en högre enhet!

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer