Bloggar om bloggen

Nu ska jag vara sådär heltöntig och göra (ännu) ett blogginlägg om bloggen.

Den senaste veckan har det änrats mycket här, framförallt designen, men även har besökarantalet och kommentarerna ökat vilket jag tycker är jätteroligt.

Jag har sett till att uppdatera flikarna i menyn övanför bloggen, och jag tycker de definitivt är värda att gå in och titta på. Jag kör en snabb genomgång här av vad som är tanken med dem.

LÄSVÄRT
Här samlar jag inlägg från bloggar som jg snabbt vill hitta till för att kunna läsa dem igen. Det är inlägg med smarta tips eller som bara är väldigt bra skrivna och ger en tankeställare. Jag vill gärna få tips från er bloggläsare om ni har några favoritinlägg ni tycker borde finnas på listan. Det kanske är era egna inlägg eller någon annans.

MINA MÅL
Denna flik har jag haft jättesvårt att fylla med någonting alls. Idag har jag lyckats skriva in lite i den och det är jag oerhört nöjd med. Tanken är att den ska byggas på och checkas av efter hand.

ÖNSKELISTA
Ja gär en obotlig shopoholic och jag älskar nya saker. Men med en för tillfället väldigt ansträngd studentekonomi kan jag inte shoppa för många kronor per månad. Genom att här skriva upp vad jag vill ha hoppas jag på att spendera de få shoppingkronorna på genomtänkta val. Och det är ett sätt att minska ha-begäret om jag åtminstone får ha sakerna på bloggen.

Vidare till de nya besökarna nu. Jag tycker som sagt det är jätteroligt och vill ju göra allt för att behålla er här, både gamla som nya. Det är ju trots allt så att jag driver bloggeninte bara för att det är roligt att skriva,utan även för att jag tycker om att få feedback på det jag gör. Så nu undrar jag vad ni gillar med bloggen som den är, vad ni vill ha mer av och kanske lite om vilka ni är?


1 Lisa:

skriven

Jag gillar din blogg mycket!

Jag gillar att läsa om din vardag, skola, träning, mat och hur du har det och vad du tänker helt enkelt. Heja dig!

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer