3 månaders handstående

Då får vi se om det hänt något. Här är min variant av upp och ner vänd före- och efterbild. Det var i alla fall vad jag ville kalla det. Men före och efter vad? Jag har de senaste månaderna skött träningen bättre och varit mer medveten om vad jag stoppar i mig, även om det inte alltid är rätt saker. Men det stör mig att jag itne har något mål. Jag satsar inte på viktnedgång, jag vill ha få en vältränad och sund kropp med mer muskler. Ja det är ju ett mål i och för sig. Men det är inte konkret nog. Jag hoppas på att kunna hitta mina målsättningar med hjälp av mina månadsmål detta året.



Men nu frågar jag er. Har det hänt något på de tre senaste månaderna? Jag har ingen aning.
1 Lisa:

skriven

En muskel här och där syns ju, men du var ju perfekt redan på första bilden! Men det viktigaste är ju att du verkar må väldigt bra och trivas med ditt liv! Kram!

2 josse:

skriven

magen är mer deffad på andra bilden. bra jobbat! oftast ser man inte sånt där själv, jag är oxå asdålig på det. Men vad duktig du är som står på händer! Hur kom du på att du skulle göra det ? :)

3 Josefin:

skriven

Gillar verkligen din inställning! Men förstår att det är jobbigt utan mål. Finns det inga styrkemål du är sugen att kämpa mot? Eller något lopp att springa? Jag själv vill klara av att göra x antal chins, göra x antal minuter plankan samt springa milen på x antal minuter. X eftersom jag ännu inte kommit på riktigt exakt målen (:



Och jag tycker man ser jättestor skillnad på bilden. Magen är "hårdare", armarna och benen har fått sig ett par snygga muskler. Bra jobbat! Muskler är bäst (:

4 Sara:

skriven

Jag har skaffat lite styrkemal + att jag tankte springa lundaloppet. Du kanske ska hanga pa? Kul med lite sallskap!

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer