Med en kanna kaffe i magen

Äntligen en ledig förmiddag igen. Jag kan ju börja med att säga: OJ vad träningsvärken känns sedan i måndags! Det märks att jag inte tränat på ett tag. Jag klarade av att hänga med i träningen, det var inga problem. Däremot trodde jag aldrig att jag skulle kunna få så mycket träningsvärk av den träningen. För några veckor sedan skulle det inte varit så.

Förmiddagen har spenderats såhär. En gammal ToppHälsa och god frukost. Nu är det bara kaffe kvar.



I just detta nummer av ToppHäls, som kom ut i januari, finns en "nystartsguide" I den hittar man mycket vettigt som jag brukar försöka leva efter jämt. Bland annat finns där en inköpslista för mat om vad man bör ha hemma. Tänkte ta och delge er den senare. Jag ska även försöka se till att jag har allt det hemma.
1 Maggan:

skriven

Blir nyfiken på listan! :)

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer