Slask och träningsvärk

Kvällen igår bjöd på fotboll. Vi började med en halvtimme fys. Det var välbehövt för mig och en liten chockstart för kroppen. Idag känner jag av en finfin träningsvärk i lår, rumpa och ljumskar. Igår satte jag upp som mål för mig själv att jag skulle ta mig ut på en löprunda denna vecka. Dock känns det väldigt jobbigt när det nu kommit 3 cm blöt snö över natten och jag vill inte ens tänka på hur blöta mina fötter kommer bli om jag ger mig uti löparskorna. Jag får helt enkelt hoppas på att det töar snabbt.

Så idag blir det nog vilodag med städning. Lite magträning på sin höjd. Jag och pågen ska gå igenom kyl och skafferi och lägga upp matplaner för veckan.

Men först bär det av till skolan.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer