Slö och sliten

Efter gårdagens blogginlägg blev jag dålig. Lämnade kvällsmålet i toaletten och gick och la mig tidigt. Så idag är en seg dag. Var en snabbis i skolan men är åter hemma igen och ligger utan energi och med sprängande huvudvärk. Slötittar på Tv men måste verkligen ta tag i mig själv och skriva klart min rapport så att resten av veckan kan gå åt till tentaplugg. Men just nu känns det som att jag måste sova lite först.


Pigg och glad?

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer