Fortsättning

Jag var lite väl snabb innan idag, så jag fortsätter här helt enkelt.
Jag har alltså gått igenom en vecka då jag bestäme mig för att göra hälsosamma val.
Jag har inte ätit fullt så bra som planerat, inte tränat riktigt så mycket som jag tänkt men ändå syns vissa resultat. Bland annat visar vågen väldigt annorlunda.

Vikt 29/1: 65.7 kg
Vikt 6/2: 64.0 kg

Jag behöver inte några kommentarer om att " det är bara vätska du tappat" För det vet jag! och det var lite det jag ville visa med denna veckan. Bara genom att göra bra val och inte missköta sig för mycket minskar svullnaden markant. Jag är nöjd och Detta kommer krävas igen då jag vet med mig att kommande vecka kommer bli en utmaning.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer