Efter en vecka

Veckan sm gått har inte gått hundra procent som planerat, men helt ok åtminstone. Jag har avsttt godis och alkohol (med undantag för fredagen som planerat). På bilderna syns det framförallt på mittenbilden att kroppen inte är lika uppsvälld. Men annars är det inte så stor skillnad tycker jag. Eller vad tycker ni?

1 Veronica:

skriven

Grym du är!! Det syns jättemycket tycker jag, inte bara på mittenbilden utan även de andra två med! :) önska jag kunde ha tålamod till att göra sånt där med! Blir ju glad när man ser resultat sådär! pepp jag blev nu :D

2 ida:

skriven

ser ju grymt ut!

hittade precis din blogg och ska absolut läsa mera eftersom jag själv "tagit tag i hälsan" precis :)



Hej!

3 Carro:

skriven

Stor skillnad på magen :) Hur blev det med vikten? Inte för att det är det väsentliga alls, men av ren nyfikenhet bara :)

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer