Veckans träning

Ännu en vecka har gått och åter igen har jag råkat ut för oväntade bakslag.Denna gång i form av en magsjuka som i och för sig gick över snabbt, men som ändå lämnade min kropp oerhört svag några dagar. Trots detta har det blivit några träningspass.
 
Måndag: Fotbollsträning (inne)
Tisdag: Gym - Ben
             Magcirkel
Onsdag: Magsjuk
Torsdag:
Fredag:
Lördag:
Söndag: Löpning - 5 km
 
Fyra pass är ungefär hälten av vad jag hade planerat men det är fortfarande bättre än inga pass alls. Vi har nu 29 dagar kvar av detta året och under dessa skall 34 träningspass avklaras. 
 
I veckan som kommer jobbar jag mycket och har mycket plugg att ta tag i, men jag ska banne mig hinna med träningen också. Jag fortsätter med att försöka klämma in gymbesök på morgonen och kombinera med löpning och fotboll. 

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer