Veckans träning

Dagen har gått i ett och jag hade helt glömt bort att det är söndag. Men det är det ju, och nu är jag redo att sammanfatta veckans träning. 
 
Måndag: 30 min trampmaskin 
Tisdag: Magcirkel
             Löpning 5 km löpband
Onsdag: Gym - Ben
Torsdag: Gym - axlar o Triceps
Fredag: Magcirkel
             Crosstrainer 40 min
Lördag: Vila
Söndag: Gym - bröst o Biceps
               Löpning 4.3 km
 
Och med det sagt är jag extremt nöjd ed veckans träning och har nu 12 pass kvar om jag inte har helt fel för mig. Ska det gå?? Den som lever får se.
 
1 JHH:

skriven

vilken mysig vecka :)

2 Anonym:

skriven

lycka till:)

3 Anonym:

skriven

God jul :)

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer