Svullna underarmar

Efter skolan blev det gymmet. Hade två timmar att fördriva. Jag började med 35 minuter på crosstrainern, vilket kändes som en besvikelse. Jag hade satt målet 40 minuter men psyket klarade inte de sista 5.

Utöver detta blev det ett grymt överkroppspass. Det blev inte alls som jag planerat då det var tokmycket folk vid de fria vikterna. Så jag höll mig uppe vid maskinerna och fick nöta chins och dips. Så nu är mina undearmar mer svullna än jag någonsin sett dem. De är stenhårda. Blir spännande att försöka tvätta håret nu...

Jag är nöjd och kan nu bocka av två pass till. Sitter riktigt fint


Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer