Myskväll

En lång arbetsdag har passerat sedan löpningen imorse. Ironiskt nog (med tanke på inlägget från igårkväll) fick jag många komplimager idag om hur jag gått ner i vikt senaste tiden och blivit så snygg. Jag hävdar ju bestämt att jag inte gått ner så mkt i vikt, snarare att jag fått muskler. Men nu lämnar vi det.
 
Efter jobbet tog jag bussen ner till stan och mötte upp Pågen och gick till mediteranean, en mysig grekisk restaurant. Vem har sagt att man ska sluta dejta bara för att man råkar bo ihop? Jag åt notfärsbiffar med tsatziki, sallad och friterad potatis. Fruktansvärt gott, men jag orkade bara drygt hälften och gav resten till pågen som redan slukat sina lammkotletter. 
 
 
 
Trist läga bar aatt jag är känslig mot vitlök och att den underbart goda tsatzikin innehöll väligt mycket sådan. Jag vet ju en som kommer få sullen mage och fisa hela natten i alla fall. 

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer