Morgonlöpning

Idag ringde klockan kvart över 6 och på schemat stod morgonlöpning. Jag låg kvar i sängen och funderade. Skulle jag verkligen ge mig ut? Vad ska man ha på sig? Det är ju kallt och mörkt. Har ingen reflexväst.

Tillslut hade jag funderar så mkt att jag var klarvaken och kunde lika gärna gå upp. Det blev lågkalsonger under tightsen och två underställströjor under jackan. 3 långsamma km i mörkret och sen en kopp kaffe med pågen framför julkalendern och levande ljus.

1 JHH:

skriven

Låter väldigt mysigt :) Bra jobbat :)

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer