Lördagkväll

Ikväll har jag och pågen varit och sett Life of Pi på bio. En underbar film som jag definitivt tycker bör ses om man får chansen. Bio är skönt för man kan inte göra tusen saker samtidigt som man tittar på filmen, som jag annars gör när jag tittar på film hemma. Ingen kan nå en eftersom man stänger av telefonen och ingen ser vad man gör. Ensamtid helt enkelt. Även om man inte är ensam. En chans att koppla bort allt annat.
 
Och såhär såg jag ut ikväll. Älskar verkligen min nya hårfärg
 

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer