Godmorgon Måndag

klockan ringde 06.00 och jag hade siktet inställt på gymmet och crosstrainern. Dock insåg jag rätt snabbt att det inte skulle vara lönt. Cykelvägarna är inte plogade och det har det senaste dygnet kommit många centimeter snö. Alltså skulle det ta en mindre evighet att ta sig dit och tillbaka och viktig pluggtid skulle gå till spillo. Så där i den varma sängen planerade jag om.
 
Jag sov en timme till, gick sedan upp och blandade ihop en urgod smoothie på Banan, Spenat, clementin och kvarg. Denna avnjöts till julkalendern och sköljdes ner med en kopp kaffe. Nu är planen att plugga hela förmiddagen (bara 11 dagar kvar att plugga innan jag skriver 2 tentor) för att i eftermiddag gå på en 4-timmarsföreläsning. Ikväll är det middag med fina spexvänner och där emellan ska jag nog kunna klämma in ett besök på gymmet.
 
Frukostsmoothie
1 nicole:

skriven

åh! spännande - måste testa den här smoothien :D inne i en stor smoothie-period nu haha
fin blogg btw. Trillade just in här och kommer nog tillbaks :)

Svar: Du är så välkommen. Jag hamnar också i sådana perioder titt som tätt.Brukar ta lite vad jag hittar i skåpet bara,och just spenat var en riktig höjdare.
Josefin Sjöberg

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer