Veckans träning

Nu är det en vecka kvar till jag åker till turkiet, och det är ju då jag ska vara i mitt livs form. Jag måste väl säga att det faktiskt går rätt bra. Jag känner mig riktigt stark just nu och i veckan som kommer ska jag köra stenhårt det absolut sista. 
 
I veckan som gått har träningen sett ut såhär:
 
Måndag: Löpning 6 km
Tisdag: Fotbollsträning 90 minuter + 12 km cykel 
Onsdag: Magcirkelträning
Torsdag: Överkroppspass på gymmet + Fotbollsträning 90 minuter + 14 km cykel
Fredag: Vila
Lördag: Vila
Söndag: Fotbollsmatch 
 
Jag och min syster på kalaset igår

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer