Utmattande förmiddag

Klokan är lunch och jag sitter totalt utmattad framför datorn och försöker samla kraft att slänga ihop någon form av chili con carne.  Har precis kommit hem efter ett hårt pass på gymmet. Mötte upp Stefan där och körde mitt vanliga överkroppspass. Försöker få in det en till två gånger i veckan just nu och kompletterar det med fotboll och löpning. 
 
Efter styrkan körde jag även 20 minuter på crosstrainern i ganska högt tempo. Jag kom på mig själv med att frusta och stöna högt när det var som jobbigast och folk sneglade besvärat på mig. Det fick mig dock bara att ta i ännu mer och stöna ännu högre. 
 
Efter passet bjöd stefan mig på några Diet Pro brs med mintchokladsmak som han nte gillar. Tyckte de smakade helt ok och en sak som är säker är att ja inte hade lyckats ta mig hem utan en sån i magen. 
 
 
Energiinnehåll Diet Pro (1 bar a 50g):
energi.........................164kcal
Protein........................25g
Kolhydrater..................13,1g
        varav socker.........0,2g
Fett.............................3,1g
        varav mättat...........2,3g
Fibrer...........................0,6g                                       (och så lite annat, vitaminer å mineraler och sånt)
 
 
Nu gör vi lunch tycker jag och laddar införkvällens fotbollsträning
 
1 Isabella:

skriven

Måste bara slänga in en kommentar om att du har en sjukt härlig blogg. Keep up the good work! Kram

Svar: tack! vad glad jag blir :)
Josefin Sjöberg

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer