Tisdag morgon

Idag är jag sådär härligt seg i kroppen. Lederna är lite tröga och huvudet lite för tungt. Efter gårdagens heldagpå jobb och stress till fotbollsträning somnade jag gott med mat i magen redan halv elva. Och idag är jag ledig så jag sov till strax efter 8 och borde därför ha nyladdade batterier. Men det märks inte helt. 
 
Så jag glider runt här hemma i pågens tröja med frukost i magen och en kaffekopp i handen. Med andra ord tycker jag att det borde ge med sig snart. Annars lär det väl göra det vid halv elva när jag går innanför dörrarna till gymmet.  
 
Planen från början var att ag idag skulle köra ett styrkepass utan någon kondition efter då det r tisdag och tisdag innebär fotbollsträning. Men då kvällens fotboll blev inställd till följd av U-lags match så ser planen lite annorlunda ut, så vi får se hur det slutar.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer