Nytt till uteplatsen

Då var det helg igen. Lördageftermiddagen har jag och pågen spenderat på nova (köpcenter i Lund). vi åkte dit direkt efter att jag slutade jobbet och käkade lunch på grafitti-café som precis öppnat där. för min del blev det en bakad potatis med skinka och keso.
 
Vi kollade framförallt på saker till lägenheten och trädågrden och det blev några påsar som vi släpade hem. Väl hemma pimpade jag till vår uteplats lite till och ojojoj vad mysigt här är nu.
 
 
1 Jennifer Sandström - New Zealand:

skriven

Vilken mysig uteplats!!

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer