Min torsdag på instagram

Idag har jag varit ledig från jobbet, men jag har knappast legat på latsidan.Har hunnit med en hel del och imorse bestämde jag mig för att vara duktig med att använda instagram under dagen. Så nedan kommer min dag i bilder.
 
 
1. Åt frukost bestående av havregryngröt delux (1 dl havregryn, 1 dl vatten, 1 dlmjölk och ett ägg.4 minuter i micron) toppad med lite honung och massa kanel.
 
2. Bankbesök för att fixa ett nytt bankID
 
3. Spanade på grönsaksstånden på torget och svor över att jag inte hade några kontanter.
 
4. Promenad genom lundagård
 
5. Åkte buss
 
6. Åt Lunch (ugnsstekt kyckling med sallad, äpple och granatäpple med en klick creme fraiche smak ramslök)
 
7. Tränade utan skor på gymmet
 
8. Återfann mina skor på hallgolvet
 
9. Handlade mat 
 
10. Åt mat (mexicokryddad köttfärs med sallad, avokado och rödbetor)
 
11. Tränade fotboll (för fullt utan minsta problem med knät!)
 
12. Åt mat igen (kokta rödbetor, stekt ägg, knäckemacka, rädisor och solroskärnor)
 
Nu tittar jag på handboll och njuter av ett välförtjänt glas vin.
 
(Jag använder enbart instagram för att få lite roligare bilder i telefonen och bloggen, så följer ingen och strävar inte efter några följare på instagram. nöjer mig med blogg.)

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer