I väntan på träningsvärken

tung styrka för överkroppen + 20 minuter hårt jobb på crosstrainer + 7 km cykel i snabb takt men mest nerförsbacke + 90 minuter fotbollsträning + 7 km cykel i uppförsbacke rysligt snabbt = Trött Josefin
 
Jag har tur som har en så underbar sambo som hade kokat ägg till mig medans jag tränade, så nu har jag duschat och klämt i mig en äggmacka (okej, okej, jag ljög. 2 äggmackor). Och tro det eller ej, men nu ska jag lägga mig i sängen, slösurfa och titta på OS och somna gott.
 
Det skulle inte förvåna mig det minsta om jag knappt kan röra mig imorgon på jobbet på grund av träningsvärk.
 
1 Pierre:

skriven

Måste få rutin på träningen igen. Bra jobbat, känns som du har fått en bra struktur på din träning.

Svar: jo, det börjar kännas helt ok. ska snart ge mig ut å springa, men det hade varit lättare om jag inte druckit så förbaskat mkt vin igår...
Josefin Sjöberg

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer