Barfota-gym

Under eftermiddagen idag drog jag en snabb vända till gymmet. La fram allt här hemma jag skulle ha med mig och bytte om. När jag sedan hoppade upp på cykeln och cyklade iväg lämnade jag tydligen, trots min planering, skorna hemma. Vilken tur att jag bara skulle träna överkropp och att uppvärmningen skulle ske på rodd-maskinen idag. 
 
På roddmaskinen utan skor och med olika strumpor. Samtidigt väntade skorna på mig hemma i hallen.
 
Men det funkade faktiskt väldigt bra utan skor. Vet inte om det var på grund av skorna, men jag fick mycket bättre kontakt i alla övningar och börjar lära mig hur det funkar i de olika maskinerna. Antagligen inte alls på grund av skorna, utan det faktum att jag börjar samla på mig lite rutin och aha-upplevelser från varje pass jag kör.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer