Upp och ner

Ja, det mesta har varit omkullkastat den senaste veckan. Ingenting har varit som vanligt och allt vad heter rutiner har varit som bortblåst. Det finns många faktorer som bidragit till detta, bland annat problemen med mina tår och tentaplugg. Båda dessa faktorer är nu borta och jag det är dags att ta nya tag. Jag inser självklart hur svåt det kommer bli att uppnå mina aprilmål, men ja har inte gett upp. Även om jag inte lyckas helt kan man ju komma mer eller mindre nära att lyckas. Det är bara att göra det bästa av situationen.


Såhär har min påsk sett ut

Imorgon är det jag och Tobias som åker till Ungern för att ägna lite tid åt bara varandra och jag planerar att komma hem som en helt ny människa.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer