... men hemma bäst

Det är så skönt att vakna i sin egen säng! Idag är första dagen hemma efter vår miniresa. Hittills har jag ätit en god frukost, tittat på ett avsnitt Glee och varit och handlat. Jag har även hunnit med att lite skamset ställa mig på vågen, beredd att möta vad jag förtjänat efter alldeles för lite träning och alldeles för mycket öl. Och visst blev det en chock. Jag hade inte gått upp någonting, snarare tvärtom.

Nu är kaffet kokat och jag ska ta itu med lite skolarbete som vore skönt att bli av med innan det är dags för seriepremiär. Japp, ikväll smäller det. Lunds BoIS damer gör premiär i div.4 och jag är taggad till tusen.


Ett av alla plagg jag shoppade i budapest.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer