Marsmålet - så gick det

När mars började hade jag månadsmålet att träna 4 gånger i veckan och att inte äta något godis under hela månaden. Jag kan med glädje meddela att detta har uppfyllts. Träningen har dessutom de flesta veckor blivit mer än det uppsatta målet.

Nu undrar ni väl antagligen vilka resultat som nåtts av detta. Jag har varken mätt eller vägt mig, för det är inte det som varit det viktiga. Det som jag däremot märkt är att jag känt mig lättare, smidigare och starkare. Och mitt självförtroende har skjutit i taket.

Vaddet gäller April-målet famlar jag i mörker just  nu då mina tår sätter käppar i hjulet... Det får nog bli till att avvakta...


Kvällens korvmiddag

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer