Sex pass på en dag

Jag fortsatte surfa runt på actics hemsida och blev tillslut så oerhört nyfiken på deras nya anläggning som öppnat precis bredvid skolan. Så jag drog med mig Tobias på ett Corepass. Vi stånkade och stönade, men gud vilken skön känsla det var! Mitt första pass på säkert två år och mitt första corepass någonsin. Brände sköööönt i magen. Och stället då? Jag älskar det!

När jag ändå var där såg jag till att anmäla mig till deras convent, Actic training day som äger rum den 1 oktober. nedan ser ni vilka pass jag anmält mig till.



Vem ska med?

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer