Keso som Keso?

Jag brukar köpa Arlas Keso. Men som det stolta skåning jag är köpte jag skåne mejeriers cottage cheese istället förra gången jag handlade. Och vilken besvikelse! Den var syrlig och smakade nästan gammalt. Så frågan är. Är det alltid såhär eller fick jag bara tag i en dålig burk? Det värsta är att jagnu måste köpa en burk till bara för att se om det var fel på den jag köpte eller om det alltid är fel...
1 therese:

skriven

Haha, måste du köpa en ny också! :D rolig du :)

2 katarina:

skriven

jag har bara köpt skånemejeriers keso en enda gång och det gör jag ALDRIG om! instämmer i din beskrivning och tar det som ett bevis på att det inte bara var "en dålig burk", varken min eller din ;)

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer