Back on track

Det mesta har gått emot mig några dagar nu känns det som, men nu ska jag banne mig se till att vända på detta igen! Från och med idag ska saker bannemig gå vägen och jag ska fortsätta jobba med det jag kan påverka, nämligen att vara så bra jag kan vara.

Sitter här och trycker i mig frukost nu innan skolan. En föreläsning och en labb står på schemat idag. Sen är planen att jag ska ta mig hem och fortsätta med min inlämningsuppgift innan fotbollslaget ska iväg och spela golf. Blir spännande. Har bara spelat golf en gång tidigare i livet och det var några år sedan.



Och äntligen är jag under 66 kg sträcket
1 Vatan:

skriven

Hej jag ville bara kommentera din blogg för dessa vackra och intressanta inlägg. Mycket vackra bilder! Jag har endast en liten fråga, tycker att du har en väldigt vacker kropp och förstår inte varför du vill få ner din vikt under 66 kg.



PS. Brännan är vacker <3.

2 josefin:

skriven

Tack så mycket för dina fina ord :) Anledningen till att jag vill å ner i vikt är att jag vill få en slankare kropp och sedan bygga upp den med muskler. Jag mår som bäst när jag väger mellan 62 och 64 kg, jag mår som bäst då. Som jag skrivit tidigare är jag för tillfället ganska nöjd med mig själv, så jag tar det i en lugn takt. vill helt enkelt bara bygga om kroppen lite.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer