Mysig helg



Helgen har spenderats i Båstad med en tur till Ullared under lördagen. Det har varit underbart. Fem kompisar i ett hus, Roadtrip och shopping. Jag har gått upp 3 kg under helgen, kroppen är så svullen. Tror det beror på allt vitt bröd, alkohol, chips och ost jag ätit. Men känner jag min kropp rätt så kommer det redan om två dagar vara tillbaka som innan helgen igen om jag bara rör på mig ordentligt.

Hur kommer det sig att jag aldrig kan sluta äta i tid? överäter alltid då det kommer till bröd och sedan mår jag dåligt av att magen svullnar upp och jag ser gravid ut.

Nu ska jag sätta mig och ta mig an den analkande månaden November framför Panam på TV.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer