Dagens mums

Jag springer runt och försöker få klart de sista momenten i skolan innan tentaveckan drar igång i nästa vecka. Samtidigt yckas jag hålla igång träningen helt okej och hittar mer och mer mat som jag testar att laga som stämmer hyfsat överens med dieten. Så allt är perfekt? Nej, jag borde städa också.

Men hur som helst. Ikväll ska jag träna fotboll och efter en dundermåltid är jag riktigt peppad.  Till Lunch blev det vitlöks- och chilistekta herrkuvert (som jag kallar det) och champinionerblandat med tsatziki. Till (tidig) middag testade jag att göra zucchinipasta som jag marinerade i olivolja en stund innan jag stekte på det i vitlök och blandade med köttfärsröran som blev över från igår. Till det en Avokado. Mumsigt var det!


Till vänster är lunchen och till höger pastan innan den stektes på.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer