Fullt upp i höstrusket

På Torsdag är det sångarstriden. Det innebär att det är många förberedelser som måste bli klara. Utöver det börjar det dra igång i skolan igen och jag har mycket jag ska hinna med där. Och jag planerar en temaresa till helgen också.

Med andra ord hamnar tyvärr träningen ganska mycket i andra hand denna vecka. Jag sitter nu i soffan och tänkte ta tag i skolarbetet för kvällen och hoppas att jag hinner med ett litet "hemmastyrkepass" på min nya yogamatta och några tramp på min trampmaskin innan det är dags att sova. Men först; Kaffe.

1 Michelle:

skriven

Åh såå fin din header är :)

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer