Sjukling

I januari tog jag bort mina halsmandlar. Sedan dess har jag inte varit sjuk. Men nu tror jag att jag är det.

Det låter kanske konstigt att jag tror att jag är sjuk, brukar man inte veta sånt? Nej, för mig är förbannat ont i halsen kopplat med sjukdom och med halsmandlarna borta så gör det inte i närheten så ont och jag kan fortfarande både prata och äta. Nu snörvlar jag ltie, men är framförallt väldigt hängig.

Igårkväll var det höstterminsmöte på sektionen och det höll på länge! Jag var inte hemma förrän kl 3 i natt, men redan i början av mötet satt jag och frös och skakade medans alla andra tyckte det var varmt och dålig kuft.

Nä, jag är nog sjuk. Och jag har kommit fram till att ta bort mina halsmandlar nog är något av det bästa jag gjort.

Nu ska jag fortsätta sova.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer