Nytt träningsmål

Nu har sambon lämnat hemmet och jag umgås med mina andra män. Yoshi och Ben och Jerry. Planen för resten av kvällen är att fila lite på ett grupparbete och städa undan lite kläder i sovrummet. Jag har problemet att jag vill göra mig av med ungefär hälften av mina kläder, men jag har inte råd att köpa nytt.

Jag tänkte ta tillfället i akt att berätta om mitt nya träningsmål. Med inspiration från Sara ska jag lyckas få ihop 50 träningspass fram till nyårsafton. Idag är jag uppe i 3 pass. Det kommer bli kämpigt, men jag ska banne mig klara det! JAg ska även jobba för att få in mer styrka i min träning.


Mysig lykta jag köpte på Ullared.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer