Status: snygg

Då har man varit och tränat igen. blött och jättekallt. På väg till träningen var det värsta snöstormen, i ungefär 3 minuter. En himla tur jag lånat föräldrarnas bil.

Nu sitter jag här i min onepiece och tittar på big brother. Har precis plattat håret då jag ska till frisören imorgonbitti. klippning och färgning som vanligt. man har ju blivit beroende av det. Till råga på allt ska jag dessutom ta hål i öronen precis innan. härligt med lite förändring :)

Innan idag var jag och solade. Man känner sig så mycket fräschare. Känns skönt att ha lite färg på kinderna inför morgondagens frisörbesök. Man sitter ju trots allt och stirrar på sig själv i 3 timmar där i salongen. Inte så kul när man är likblek och osminkad.


alltså, just nu: Skitsnygg i onepiece

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer