Natti natti

Jag har myskväll med mig själv och min onepiece. Har provlagt några av klinkerplattorna i hallen. det kommer bli riktigt snyggt. På bilden ovan syns gubb-krukorna jag fixat till idag och även mina nya gardiner. Jag trivs så bra i lägenheten. Men det är trots allt fortfarande mycket kvar här att göra.

 

Nu blir det till att flytta över i sängen och somna till TVn.

 

Sov så gott

1 Beekeeping:

skriven

I love this site! great site and great webmaster . Thank you bye

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer