lila lusekofta

dag fick jag äntligen min efterlängtade onepiece! så underbart mysig. Fick även ett efterlängtat samtal av älskling. Men man blir ju aldrig nöjd. vill bara ha meeeeeer...

I morse var jag och pappa i juleboda och hämtade en brå. Den står på plats i hallen och passar riktigt bra där.

 

Imorgon kommer Kim hit och då ska det drickas vin och snackas skit på hög nivå :D

 

Yoshis min är oslagbar. han ser inte jättenöjd ut....

 

Mina tennljusstakar från farmor passar perfekt på byrån i hallen

1 Anonym:

skriven

Han inser väl att det är ute med spegelbilder! :P

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer