Slutet är nära

Snart är mitt heltidarår över. om en vecka och 2 dagar då är jag arbetslös. Arbetslös i två månader innan jag börjar plugga igen. Och det ska bli SÅÅÅÅ skönt!

Jag fick veta att jag klarade min CAD idag. Underbart! 7.5 högskolapoäng extra. som en sten som lämnar mitt bröst.

När jag slutat jobba är tanken att bloggen ska få ett nytt ansikte och en ny inriktning. Men så har jag väl tänkt tidigare? Nu är jag inspirerad, så vi får väl se hur jag håller det denna gången.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer