Vad är en dejt?



Som sagt var jag och tobias och såg sista Harry Potter filmen idag. Och WOW!!!! Jag tyckte den var riktigt bra. Jag är i och för sig en liten Harry Potter nörd, men ja, gud vad bra den var!!!

Men hur som helst. En dejt för mig är att man gör något tillsammans. Tar sig iväg och gör något som man inte gör varje dag. Ägnar tid åt enbart varandra. Alltså har jag idag varit på dejt. Men alla tänker tydligen inte likadant.

Jag: Älskling, vi ska på dejt
Tobias: va?! är detta en dejt? vilka höga krav du ställer!
Jag: vaddå då?
Tobias: Ja, då måste man vara sådär romantisk och social och sådär...

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer