Solen är åter

Igår var det Fiskets dag här nere i juleboda. Det firades med traditionella sillamackan. Stekt sill på kavring med lök och persilja och någon god sås. Mums! Till det blev det även en lunchöl efter att jag tillslut bestämt mig för att köra löpningen idag.

Trots dagens baksmälla är jag nöjd med besutet, för idag skiner solen. sitter nu och tittar på fotboll efter två timmar på stranden och försöker få i mig tillräckligt mycket vatten för att klara av att ge mig ut. Det kommer bli ett lugnt myspass idag. Löppass nummer 16 bjuder på 20-40 min lugn löpning. Min plan är att springa 20 minuter bortåt i uppförsbacke och sedan vända och därmed avsluta i nedförsbacke och pressa upp tempot en hel del där. Återkommer med hur det gick senare.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer