Sista löpningen i Härjedalen

Dagens träning kändes inte så rolig. 5 min uppvärmning, 2x3-4 min snabb löpning med 3-4 min gång mellan, avsluta med 5 min nedjogg. Jag vet inte varför men idag var det dötrist. Jag klarade passet utan problem. visst, det var ju jobbigt när man sprang, men på något sätt kändes det som så lite att... jag vet inte. Men jag gjorde det iaf! Jag kan nu sätte ett kryss till, ännu ett pass avklarat.

Till helgen ska jag springa 20-40 minuter lugn distanslöpning, och det ska bli skönt! Då är vi dessutom tillbaka i skåne så det är slut med backarna!

1 Fatma - Fatmas.blogg.se:

skriven

Ville tipsa om att det är en bloggdesign utlottning på bloggen just nu - helt gratis :) Kolla gärna in om du är intresserad av den!

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer